wtorek, 5 maja 2009

Pierwszy raz w kościele - CHRZEST 03.05.2009

Czekał mnie dzisiaj bardzo cięźki dzień - chrzest,
więc porządna drzemka przed stresem musiała być.Przed samą 13 zachciało mi się kupkę, ksiądz był lekko zdziwiony i niezadowolony z tego faktu.
Rodzce przewinęli mnie w ekspresowym tempie i w trójkę wyprowadziliśmy księdza przed ołtarz
Ale heca, hahaha...............

Ksiądz mi przeszkodził w drzemce, ale niekulturalny facet.
Przecieź jak się śpi, to nikomu się nie przeszkadza.........

Idziemy na wyrzerkę, mniamuś.....

A teraz sesja w Restauracji Zacisze u mojej imienniczki.
Zdjęcie z moją ukochaną babcią Dorotką ..............

Lekko zgłodniałam, ale nie zasnęłam, za dużo atrakcji na mnie czekało, musiałam pilnować imprezowiczów, by się dobrze czuli na mojej imprezce........
Teraz sesja z moimi gośćmi
Z ciocią Agnieszką i wujem Sylwkiem
Takie wdzianko miałam na sobie, biel juź nie jest w modzie.

Babcia Teresa nie chciał, źebym była tak ciemno ubrana , ale mama ma swój gust,
z którym ja się zgadzam w 100% i dzięki mamce wyglądałam pięknie.
Teraz z dziadkiem Stasiem

i babcią Teresk - teź ukochaną.

Karolcia teź mnie zabawiała
Moi rodzice chrześni, fajna z nich para, Prawda????????
Rodzice grzecznej Haneczki, czyli moi
Od dziś będę aniołkiem i już nie będę płakać
Mój pyszny torcik, zrobiła nam pani Cichocka, pychotka. Wszystkim smakował, ale ja nie dostałam, dopiero wieczorkie w mleczku go poczułam. Babia Tereska go stroiła.
Dziadkowie Rosicze teź byli i mnie zabawiali. Z Babcią Dorotką najlepiej się gada, ja Wam mówię


Ciocia Asia uśpiła mnie na rękach, ale jaja. Mama była w szoku, że zasnęłam bez cyca





Po Zaciszu przyszliśmy do domku, miałam spać, ale za dużo wrażeń i nie mogłam zasnąć aź do 22:30


Brak komentarzy: